شرح وظایف مدیر امور مالی انجام کلیه امور مالی دانشگاه طبق مقررات. دریافت و وصول درآمدهای عمومی و اختصاصی دانشگاه. تهیه و تنظیم اطلاعات مالی لازم در موارد مختلف دریافت ها، پرداخت ها و اعتبارات و تعهدات، نگهداری دفاتر اعتبارات و تهیه گزارشات لازم جهت مقامات ذی ربط. رسیدگی به اسناد و سیستم های حقوق و مزایای کارکنان از نظر انطباق با مقررات. همکاری در تهیه و تدوین بودجه جاری و عمرانی دانشگاه. نظارت بر نگهداری و تنظیم اسناد مالی. رسیدگی به اسناد مالی دانشگاه از حیث تطابق مقررات و آیین نامه های مالی و معاملاتی. نظارت بر مصرف صحیح اعتبارات از طریق رسیدگی قبل و بعد از آن. اعمال نظارت در حفظ و نگهداری و تنظیم دفاتر اموال و مراقبت در اجرای قوانین و مقررات مربوط به آیین نامه های اموال دولتی و نحوه استفاده از آنها.